Iskanje      Pišite nam

Pod oblakom dima
Razstava na otroškem oddelku: Kje je doma Zima
22.01 - 22.01.2018
V Evropi sem doma: slovenščina za priseljenske družine
23.01 - 23.01.2018
S pomočjo branja do znanja slovenščine
24.01 - 24.01.2018
Izboljšajmo uporabo pametnih telefonov

Športne prireditve
20.01 - 20.01.2018
[planinstvo] Pohod ˝Zdravju naproti˝na Goro Oljko (733 m)
22.01 - 22.01.2018
[rekreacija] Sprehod za zdravo telo s tablico v roki
[bridge] Redni tedenski bridge turnir

Najbolj obiskane
Krajevna skupnost Šoštanj
Komunalno podjetje Velenje
Toplica - center za zdravljenje živali
Muzej usnjarstva Šoštanj
CISD

Mali oglasi
  Trenutno še ni oglasov...

ANKETA

Pohod Topolšica-Lomek - Sleme
Datum:26.12.2017
Avtor:Borut Zajc

Tradicionalni pohod PD Šoštanj na državni praznik Dan samostojnosti in enotnosti je letos potekal že desetič zapovrstjo.Zbrali smo se kot vedno ob osmi uri zjutraj pred starim bazenom v Topolšici in od tam po kratki uvodni predstavitvi poteka pohoda mimo bolnišnice pričeli z vzponom na Lom.Po kratkem strmem delu čez gozd smo prišli do Adama,kjer se gozd odpre in v pasu se po celotnem pobočju vijejo posamezne domačije.Mimo hiš smo se povzpeli na kolovoz ,ki pripelje na vrh planote Lom.Pot kasneje deloma seka ovinke kolovoza in je ves čas speljana zelo lagodno ,tako,da vzpon do zapuščene Dražnikove domačije ,kjer je prvi daljši postanek hitro mine.Od Dražnika nas pot naprej vodi po kolovozu mimo vikendov do Vodovnika od koder se povzpnemo še do Ravsa,domačije ,ki stoji tik pod samim vrhom Loma - Lomek (883m nmv.)Od Ravsa se spustimo po travniku in nato skozi gozd do Banka .Od tu po novo asfaltirani cesti prispemo do Žlebnika.Vseh trideset današnjih udeležencev vključno s psičko Taro in psom Smukom posedemo pred domačijo ,seveda pa si z zanimanjem ogledamo novi  spominski objekt postavljen v spomin prerano preminulemu partizanskemu pesniku Karlu Destovniku - Kajuhu domačinu iz Šoštanja.Karel je bil vodja kulturniške skupine XIV.  udarne divizije NOV,ki se je namestila pri Žlebniku.Zvečer je hišo iznenada napadla nemška patrulja in Kajuh je bil že ob prvih strelih mrtev,posmrtno so mu leta 1953 podelili red narodnega heroja.Občina Šoštanj mu je letos postavila dostojno obeležje ob obletnici njegovega rojstva. Pot nadaljujemo z vzponom po gozdu do Orla in med potjo lahko opazujemo moč narave ,ki se je razbesnela v obliki vetroloma pred nekaj dnevi.V domu na Slemenu sledi daljši postanek ,kjer izkoristimo gostoljubnost novih lastnikov objekta ,se dobro okrepčamo in osvežimo po prehojeni poti,predsednik PD Šoštanj pa nam tudi vošči za praznike.Po spominski fotografiji z osebjem doma se poslovimo in počasi sestopimo v smeri Zavodenj.Na parkirišču Kavčnikove domačije nas pričaka šofer z busom in nas varno in udobno odpelje v dolino do naših jutranjih izhodišč. Tako smo v lepem vremenu izpeljali naš zadnji letošnji planirani pohod in se za letos poslovili med sabo.

SREČEN,VAREN IN USPEŠEN KORAK VSEM V LETU   2 0 1 8 !

Pred Andrejevim domom na Slemenu.( nedavni vetrolom je podrl vse tri lepe smreke pred samim vhodom v dom.)

Vreme
Sprehajalno-kolesarske poti ob Družmirskem in Velenjskem jezeru
Krajevna skupnost Šoštanj
Oglaševanje na Portalu Šoštanj.info

- CIGRAD D.O.O. KOŠARKARSKI KLUB ELEKTRA KRAJEVNA SKUPNOST ŠOŠTANJ KRS ŠOŠTANJ, Z.O.O.
JEZIKOVNA ŠOLA LINGUA MEŠANI PEVSKI ZBOR SVOBODA ŠOŠTANJ MLADINSKI KULTURNI CENTER ŠOŠTANJ MUCA COPATARICA ODBOJKARSKI KLUB ŠOŠTANJ - TOPOLŠICA